Tuesday, September 10, 2013

Ready, set, go!

Hey everyone!
In today’s and,at the first time, the first note, I’d like to introduce you the basics of this blog. The style I dress reflects my personality and makes the readers get to know me.  I’m a young person who so far had little to do with fashion. I did not pay attention to current trends, did not try to fit in. I always wear what I like and what I feel comfortable in, so I was concerned about setting up this blog, but on the other hand, I think that this page will be storing a piece of me .

I like standard colors, such as black or white. And just like that shows my first outfit, consolidated with golden accessories and a fuchsia-coloured lipstick.

Cześć wszystkim!
W dzisiejszej i zarazem pierwszej notce chciałabym Wam przedstawić podstawy tego bloga.  To w jaki sposób się ubieram oddaje to jaką jestem osobą i umożliwia moim czytelnikom poznanie mnie.
Jestem młodym człowiekiem, który z modą dotychczas miał niewiele wspólnego. Nie zwracałam uwagi na panujące trendy, nie starałam się pod pasować, ubieram to w czym czuje się komfortowo i ładnie, dlatego też miałam drobne obawy co do słuszności zakładania tego miejsca, ale z drugiej strony myślę, ze dzięki temu będzie cząstką oddająca moją osobowość.
Lubię standardowe kolory takie jak czerń i biel i w takich właśnie barwach przedstawia się pierwszy strój, przełamany złotymi dodatkami i szminką w kolorze fuksji. 






DRESS: Kilibbi
SHOES: roccobarocco
BAG: H&M
ACCESSORIES: No name


I hope you liked it. Please, write in the comments what would you do to make the blog better or what would you add. I'd love to know what you think and I will be grateful for any help.

If you want you can follow me on Instagram or like my Facebook page. :)


Mam nadzieje, że wam się spodobało. Proszę abyście pisali mi w komentarzach co byście ulepszyli, dodali na blogu. Z chęcią dowiem się co myślicie i będę wdzięczna za każdą pomoc.

Jeśli macie ochotę zaobserwujcie mnie na instagramie oraz polubcie mój profil na facebooku. :)


1 comment:

  1. Thanks for leaving a comment on my Blog :)
    I really really love that dress..almost looks like Louis Vuitton...haha. xx

    Pauline ♥

    http://myvougepauline.blogspot.de/

    ReplyDelete