Thursday, May 12, 2016

Quick & Easy Hairstyles

I’m so lazy when it comes to hairstyles. Most of the time I have straight or curly hair, but sometimes I try to spice up my hairdo. That’s why I want to show you what I’m using. I remember how much I liked hair bands when I was little so I decided to try it again. I wasn’t sure about my idea, but I saw so many accessories on the internet that I had to order some. I picked two hair bands and a bun from bornprettystore. Prices are low so I was’t expecting too much, but actually when my order arrived I was really surprised. Quality is great, everything is cheap and the delivery is quite fast.


Jestem strasznym leniem kiedy chodzi o wymyślne fryzury, dlatego większość czasu noszę rozpuszczone włosy. Zazwyczaj są proste, ale jeżeli wstanę z łóżka 10 minut wcześniej to z chęcią je zakręcę. Zdecydowałam jednak, że czas trochę urozmaicić moje fryzury. Buszując w Internecie doszłam do wniosku, że najlepszym rozwiązaniem dla mnie będą opaski! Ale nie takie jakie nosiłam będąc dzieckiem czyli szerokie plastikowe, a cienkie, złote i ozdobne. Najbardziej wpadł mi w oko motyw listków i takie też wybrałam.  Dodatkowo oczywiście wypełniacz do koka, bo jak wiadomo Francja-elegancja musi być.  Zamówienie składałam na chińskiej stronce bornprettystore i co prawda nie oczekiwałam wiele biorąc pod uwagę ceny. Na moje szczęście bardzo się zdziwiłam, całe zamówienie doszło wręcz w ekspresowym tempie,  a jakość była świetna. Generalnie polecam wszystkim, którzy są zabiegani, a nie chcą ciągle wyglądać tak samo. Dodatki do włosów świetnie uzupełniają wygląd. 









Hope you like it! Kisses.

And the last one :)

3 comments:

  1. podziwiam dziewczyny które potrafią wyczarować piękne fryzury ja to nie jestem w stanie nawet francuza zrobić ;(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podpinam się, też zazdroszczę :( ja umiem tylko najprostsze fryzury haha

      Delete
  2. Masz sexy buźkę ;)

    ReplyDelete